søndag den 25. december 2011

Juleaften og julegaver

Så er juleaften vel overstået. En dejlig aften med dejlige mennesker. Borddekorationen sidder jeg stadig og nyder duften af. Den bestod i år af julete, julekugler og bloklys med fine mønstre.











Endnu en gang har min skønne svigerinde, og hendes
rejser, bidraget til min omfattende samling af fine sager.
I år blev det bl.a. til disse fine japanske hæklebøger under juletræet. Glæder mig allerede til at gå i gang med at knække diagramkoderne:-). Glædelig jul til jer der kigger med.


7 kommentarer:

  1. Hej Karina

    Tak fordi du kiggede forbi min give away.
    Jeg har også altid været lidt usikker på om man kunne få 2 eller 3 lodder hvis man allerede var medlem.
    Nu har jeg besluttet mig for at tolke det således at du, selv om du allerede er medlem, kan få 3 lodder med i puljen, hvis du også lægger en kommentar og laver link.

    Glædelig Jul, Stine

    SvarSlet
  2. Hov, og sikke nogle julegaver du har fået af svigerinden, wauuu...

    Stine:))

    SvarSlet
  3. Lyder dejligt - det synes jeg er en god fortolkning, som jeg også selv vil bruge når jeg på et tidspunkt laver en Give-Away. Glædelig jul til dig også, Karina

    SvarSlet
  4. Ja, ikk. Glæder mig også helt vildt meget, og hun har lovet at kigge efter mere guf til mig rundt omkring i verden:-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne bøger. Du må komme forbi med dem og noget garn så hjælper jeg dig med diagrammerne!

    SvarSlet
  6. Sikke et tilbud. Jeg kontakter dig først i det nye år. Det kunne være hyggeligt ikke at skulle opfinde den dybe tallerken selv:-) Godt nytår

    SvarSlet
  7. Jeg har jo lidt erfaring med japanske hækleopskrifter.. Du giver bare lyd fra dig.

    SvarSlet