søndag den 19. februar 2012

Hæklet cover til Samsung Galaxy

Den anden dag blev jeg inspireret af Jeanette/Lutter Idyl til at lave cover til min Samsung. Hendes var godt nok til Iphone, men så måtte jeg jo improvisere lidt. Undervejs barslede førnævnte så med denne fine ting. Og jeg nørklede og nørklede for så at ende med en helt anden afslutning. De dersens trekanter var for svære at få pæne, og just færdig med projektet dukker DIY på skarpe kanter op på selvsamme blog - fantastisk. Tror næsten jeg må i gang igen, men indtil da vil jeg da gerne vise resultatet frem



Billedernes kvalitet er tvivlsom, men lidt kan man da se. Jeg valgte en enkel kant, hæklede selv nøglesnor og brugte skuffeguf til at koble dem sammen. Er egentlig ret godt tilfreds. Har brugt merceriseret bomuld 8/4 fra Løve til projektet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar