onsdag den 8. februar 2012

Tavshed er guld, eller...

Øv, har alt for travlt til at få blogget. Synes faktisk det er lidt bøvlet med overførsel af billeder etc. må øve lidt mere...
Har heldigvis også travlt med det kreative. Er i gang med at hækle en pude, en løve og en halv halsedisse, alt imens jeg drømmer om at hækle en baggylue fra BekkiBjarnoll og sætte lækker hæklet kant på mit monsterkedelige og oldgamle guddommeligt varme grå tørklæde - den tid, den tid, hvor bliver den af, og hvorfor er der ikke mere af den? vil snarest spamme med billedmateriale. God aften

1 kommentar:

  1. Hehe, jeg er ked af at have sat dig på arbejde, men glad for at du ville afprøve min halsedisse opskrift.
    Håber at du vil tage imod en blogaward, fra mig. Det betyder selvfølgelig at du må til tasterne og få billederne lagt på =)
    Du kan se awarden på min blog.
    Knus, Rikke

    SvarSlet