mandag den 25. juni 2012

Yo Yo projekt med hæklet kant

Købte for noget tid siden en Yo-Yo maker bare fordi jeg synes den var sjov, men har været lidt i tvivl om anvendelsen. Har længe været stærkt inspireret af denne ide


Men måske bare en anelse for tidskrævende sådan som mit liv ser ud aktuelt, og er også lidt i tvivl om formålet med sådan en "lille" sag. Derfor blev jeg så glad da Gitte Blinkilde kom med denne lille fine ide, der oven i købet involverer min glæde for hækling. Min yo-yo med hæklet kant kom til at se sådan ud:


Synes den er rigtig fin, men ved nu heller ikke helt hvad den skal bruges til. Min måde at håndtere nøgler på, inviterer ikke til så sart en nøglering. Måske kan den være kuffertkendingsmærke på min anonyme sorte kuffert, som i den næste uge er min følgesvend, når jeg drager afsted til denne neurokonference. Ikke særlig kreativt, men forhåbentlig meget fagligt inspirerende. Glæder mig



Ingen kommentarer:

Send en kommentar